Hej ! Ses inte på ett tag nu!

Hej på er sötnosar! imöra ska jag till norrland och renovera min sommarstuga.. Så jag kommer inte blogga på en vecka! Kommer sakna er :´( Men kommer ha kul uppe i norrland :)
idag har jag varit på fotbollsmatch... , vi mötte Mallbacken!
dom söög! Vi vann med 5-3 .. :) Gjorde en passning till mål, men inge mål gjorde jag denna gången :)
Jag har oxå packat tills imöra..
Och jag har fått in en ny älsklingslåt idag! Älskar den*!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LHI3fTsdZiU


Lyssna och njut av den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0